sobota, 14 września 2013

Kody na MovieStarPlanet na vip'a oraz sc : * 

Jest wiele kodów na Moviestarplanet , ale wiele ludi podaje błędne. 
Podam wam dzisiaj kilka sposobów na darmowego vip'a oraz sc :3 
Na vip' a ;
Jeśli chcemy mieć vip' a na rok lub miesiąc ( im większy lvl tym większe szanse na vip'a na rok;)  ) wysyłamy login i hasło na e-mail  
Na sc ( kase );

Jeśli chcemy mieć 50 000 sc oraz 350 diamentów ( to jest nowość bo teraz diamenty weszły do zakupu ) wysyłamy login i hasło na e-mail moviestarplanetvipschack@wp.pl 
Wszystkie te kody podane powyżej działają od 3 lvl w zwyż !<3  Uwaga osoby z powyżej 10 lvl dostają w prezencie jakiś unikat nie zależnie jaki , animkę ( jakąś z " pozy " ), rzecz do pokoju dziewczynki i chłopca watre 450 sc i komplet ubrań; luźna kremowa bluzka z różowym sercem i kwiatem, czarne leginsy, buty na korku, przeciwsłoneczne okulary oraz fryzurę ( jej nie dostaniecie w sklepie) wartą 11 diamentów w kolorze czarnym lub blond. 
Nie wierzycie ?? Sprawdźcie ! Jestem Qeen <3  moi znajomi to;  .Amy , czadowa001 , doda_2 , demilka-emi , dzasmina78 oraz domel22.01 mam też 2 konto roksi 202 !
Uwaga osoby z powyżej 20 lvl dostają wszystkie te prezenty co do powyżej 10 lvl i jeszcze inne prezenty; tła do filmów ( dostaje się różne ale warte 500 sc ), boonies ( różne można dostać nawet 2 ! ),  poduszka dla zwierzaka w kolorze niebieskim , oraz muzykę do filmów ( dostaje się 3 warte od 340 sc do 500 sc ) .

Uwaga Ci którzy mają vip'a na rok i skorzystają z kodu na sc dostają dodatkowe prezenty; 
10 animek miłości ( dostaje się wybrane przez admina )
10 animek emocji ( dostaje się wybrane przez admina )
5 animek sportu ( dostaje się wybrane przez admina )
3 animki  ruchów niezwykłych ( dostaje się wybrane przez admina )
Ja ( Qeen <3 ) i Moja Koleżanka ( Crazy Girl <333 ) dostałyśmy Vip'y
Ja na miesiąc bo miałam mały lvl a ona na rok , a jak osiągnełam lvl 13
zrobiłam tak ponownie i dostałam Vip'a na rok ♥
Pozdrawiam : * 

25 komentarzy:

  1. jak to co ty napisalas przeczytalam to ie chcaco popatrzylam na nalepke na scianie w moim pokoju na ktorej jest nakisane tylko debil tak zrobi i to tyczy sie do tego co napisalas... i myslisz ze ktos ci uwiezy... -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. ty zuza najpierw naucz się pisać a potem naucz się pisać kom,ki

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah prędzej mi zabierzesz konto niż dasz vip-a...

    OdpowiedzUsuń
  4. kłamstwo nie można mieć vip'a za darmo trzeba go kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmienilam maila i dostalam vipa na miesiac!!

      Usuń
  5. Właśnie że można miec vipa za darmo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Laura Beśka?
    bo ja nwm a ty jak byś zrobiła powiedz ja mam tylko jeden sposób na jednej stronce

    OdpowiedzUsuń
  7. taj ja viem jak mieć za darmo vipa są 2 sosoby 2 działaja 1.ktoś kupi ci karte podarunkową i masz vipa! 2.tworzysz konto na dogry.pl i zarabiasz punkty i wyieniasz je na vipa elite hociarz to nie dozolone tylo ten 1 sposub:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy mi opiszecie na wiadomość ?

    OdpowiedzUsuń
  9. na dogry.pl to oszustwo msp moderatorzy pisali kiedyś że nie maja nic wspólnego z dogry.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tak pisali ale dogry.pl naprawdę działa kiedy wygrasz konkurs oni ci podają kod z paysafecard logujesz się na konto kupujesz sb vip star vip na tydzień To naprawdę działa ale musisz mieć szczęście ja wygrałem :D

      Usuń
  10. Hahahahahaha żałosna jesteś ;')

    OdpowiedzUsuń
  11. ja se zrobiła prubniaka i zobacze niebęde ryzykovvać 15 lvl

    OdpowiedzUsuń
  12. mi zadziałało mam teras 21 lvl

    OdpowiedzUsuń
  13. istnieje sposo na darmowego vipa znajdziecie go na :https://www.youtube.com/watch?v=r3-6KOhF81Q

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey strona ktorej używam do dodania sobie diamentów, sc i vipa to:
    http://ow.ly/nPY2308elUN

    Postempujcie wedlug tego video jak macie problem z dodaniem.
    https://www.youtube.com/watch?v=-BSPjPxBhP0

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiecie co jest podejrzane? Że nie da się dawać zwierzaków - ten fakt przeczy tej kwestii z prezentami dla kont powyżej 10 lvl
    A poza tym skąd pewność że nie ukradną mi konta, co?

    OdpowiedzUsuń
  16. no zabierzsesz kontpo otylko

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy to działa mam login xxakixxx

    OdpowiedzUsuń