poniedziałek, 16 września 2013

Cześć ;333
Tutaj Kinga ;d 
Ostatnio Słyszałam że ktoś na msp kradnie konta!
Podam wam parę osób które to robią ; ***
I wy miejcie sie na baczności i nie dajcie sie tym osobą okraść!
Chcemy wam pomóc żeby was nie okradli! ;)
Podam wam 3 osoby które mnie okraadły a ja im wierzyłam :)
Okey te osoby to : 
Mirka słooodkaaa zaufałam jej a ona to wykorzystała , 
podałam jej hasło na moje konto z 17 lvl które miało 213729723 uniaktów ;)
I miałam 2 pary nerds'ów mirka prosiła mnie żebym jej dala ja powiedzialam ze za 
tą kobre za noge , ona powiedziała że za nia nie .
Ja powiedziałam że za nic na pewno nie dam !
A ona powiedziała masz 2 pary i żalujesz mi 1?
Pożalujesz tego!!!
I wyszłam i poszłam spać  ,
nastepnego dnia po szkole (skonczyłam o 15.30 ) 
Przyszłam do domu i sie chcialam zalogowac 
powiedzialo mi ze zle haslo przestraszylam sie , bo nie znałam hasła na emaila
na jakim było moje konto z 17 lvl!
Wkurzona weszłam na moje 2 konto z 6 lvl i napisałam do niej..
Ze strachem napisałam w "przyjaciele" mojego konta z 17 lvl
nazwe i tam w opisie było napisane " Tu mirka .. "
Postać miała inne oczy , bladszą skórę i inne usta !
Oczywiście wszystkie unikaty znikneły byłam wkurzona !


Moja koleżanka sie teraz na niej odgryzła i odzyskała moje wszystkie unikaty!
Za To ci moja Kochana Najko Dziękuję ♥♥♥♥♥♥♥
Bo ryzykwałaś własnymi unikatami i nerdsami i własnym kontem!♥
Dziękuję Ci ! Tylko dzięki tb gram♥
Dziękuje Ci Kochana Moja Najko!♥♥♥
Kocham Cię!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Klaudia1232<3 Kradnie chłopaków i unikaty !
i konta! Podam wam blog na którym jest ciekawie o niej wszystko opisane : *
o to ten blog! :
skopiujcie i wejdzcie ! Tam jest o niej cała prawda :*
i Jeszcze Ciacho$47 on to wgl złodziej jest wielki!
on oszukuje wszystkim , kradnie unikaty i konta!
i kopiuje ubrania i blogi!
Dobra Ja Kończe Uważajcie Na tą 3 !!!
Paaa :*

1 komentarz: